our lives begin here

Image hosting by Photobucket

Friday, August 12, 2005

CERITA SAYA

Anak dara saya walaupun umurnya setahun jagung dah boleh diharap tau! Rajin! Setiap waktu makan malam dia akan menghidangkan sepinggan roti kepada datuknya. Dan selepas datuknya menghabiskan hidangan roti itu, secara otomatik, anak dara saya akan mengangkat pinggan serta gelas ke dapur. Tak percaya? Inilah bukti-buktinya

Image hosted by Photobucket.com
Inilah yang dikata orang SERVICE WITH A SMILE!

Image hosted by Photobucket.com
Sungguh tak cantik dengan puting tersempang di mulut! Ish!

Image hosted by Photobucket.com
Gelas tadi mana? Jatuh setengah jalan kan?

Dah berminggu saya terlupa nak ucapkan tahniah kepada adik saya, Muhd Farhan akhirnya telah selamat menamatkan pengajiannya di Nanyang Polytechnic dalam jurusan Electronics & Computer Engineering . Sungguh bangga saya kakaknya kerana telah berpeluang menghadiri majlis graduasinya. Syabas adikku!

Image hosted by Photobucket.com
Farhan (yg berbaju putih sedang menjalani perkidmatan negara di Akademi Polis), kawan dan Diploma mereka! Tahniah!

Menukar kepada subjek yg lain, seekor ulat telah dijumpai mati bergelimpangan di depan rumah mak saya. Gemuk juga ulat itu. Sempat juga saya mengambil gambarnya..

Image hosted by Photobucket.com
Ulat gemuk

Ini sahaja yang dapat saya bualkan pada kali ini. Sekian. Terima kasih.
|

Archives


online

Bloggers Unite